Szczesiak PR

KRYZYS MEDIALNY – czyli studium przypadku

Kryzys eskalujący w mediach – to ostatnia faza kryzysu, której nie da się zamieść pod dywan.
Co robić w sytuacji kiedy wiadomości „wylały się” do mediów? Kiedy zaskakuje nas dziennikarz z agresywnymi pytaniami? Co mówić a czego nie mówić? Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak działa sztab kryzysowy?
Uczestnicy dwudniowego szkolenia będą to mogli sprawdzić osobiście, wcielając się w role członków sztabu kryzysowego. Ale przede wszystkim – wbrew przysłowiu – dostają szansę by być mądrym przed szkodą.
Kryzysy się zdarzają. Z tym się trzeba pogodzić. W naszym szkoleniu koncentrujemy się na reakcji na kryzys!
Dwudniowa gra sytuacyjna ze stopniowo uwalnianymi wiadomościami (na które należy zareagować)  pozwala przećwiczyć typowe zachowania w nietypowych sytuacjach i stanowi swoistą „szczepionkę” na spodziewane i niespodziewane sytuacje kryzysowe w firmie lub jej otoczeniu.
Dwudniowy warsztat medialny dla 6~8 osób.

Created by 10 Fingers Design